[Home]                [Cajvana]            [Istoric]            [Misiunea scolii]        [Colectivul didactic]            [Elevi]            [Proiecte]
 
 

       Grupul Scolar Cajvana, judetul Suceava, urmareste sa realizeze educatia prescolarilor si elevilor din comunitatea locala avand ca fundament articolul 154/1998 din Constitutia Romaniei care legifereaza ca învatamantul este prioritate nationala în Romania, faptul ca învatamantul este domeniul prioritar al vietii sociale impune oricarei scoli, deci si scolii noastre, dezvoltarea individualitatilor copiilor si tinerilor sub toate conceptele.
        Scoala va urmarii, potrivit devizei “absolventul nostru, omul potrivit la locul potrivit”, ca fiecare elev sa fie sprijinit sa-si cunoasca si sa-si dezvolte potentialul intelectual si aptitudinile practice în functie de interesele si motivatiile personale, cat si de cerintele comunitatii si a societatii în general.
        Tot odata scoala noastra va urmarii dezvoltarea capacitatii de adaptare si de orientare într-o societate aflata într-un proces continuu si rapid de schimbare.
Misiunea institutiei noastre deriva astfel atat din nevoile de educatie ale societatii romane contemporane cat si din pastrarea prestigiului de care ne bucuram, a traditiei chiar acestei scoli.
        Focalizarea demersurilor didactice este axata pe urmatoarele deziderate: calitate, echitate si eficienta maxima. Se va urmarii accesarea unui deziderat major: fiecare cadru didactic din scoala: educatoare, învatatoare sau profesori, sa stapaneasca si sa utilizeze suficiente variante de organizare a demersului didactic pentru ca elevii sa ajunga la nivelul de performanta impus de examenul de testare, admiterea în liceu, si concursurile scolare.
        Misiunea institutiei rezida, în esenta, din profilul de personalitate al absolventilor de gimnaziu, scoala profesionala, scoala de ucenici, scoala de arte si meserii, din acest an: capacitatea de adaptare la cerintele liceului, personalitate creativa, dezvoltata armonios capabila de performanta.